PROFESIONÁLNE SPÁJANIE MATERIÁLOV

 

PROFESIONÁLNE SPÁJANIE MATERIÁLOV

 

REKLAMAČNÉ PODMIENKY

1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Reklamačný poriadok popisuje bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a predávajúcim, firmou PROFIX RD, s.r.o., 032 05 Smrečany

Vybavovanie reklamácií: Ing. Vladislav Rudý, e-mail: rudy@profixrd.sk; tel.č: 0915 575 289

2. DĹŽKA ZÁRUKY

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, t.j. dňom uvedeným v záručnom liste. Zákonná záručná doba je všeobecne 24 mesiacov…

3. ZÁRUČNÉ PODMIENKY

Kupujúcemu sa odporúča, aby bezprostredne pri dodaní tovaru prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky…

4. SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE

V prípade, že tovar nie je pri prevzatí kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len „rozpor s kúpnou zmluvou“), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve…

5. SPOTREBNÝ MATERIÁL

Záruka sa podľa zákona nevzťahuje na opotrebenie spôsobené obvyklým užívaním veci a nemožno ju tak zamieňať so životnosťou výrobku…

6. ZÁRUČNÝ SERVIS

Na tovar predávaný s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv bezplatný servis. V prípade vady tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto tovar prijatý do servisu a bude opravený alebo vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami. Ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis. Predávajúci sa zaväzuje takýto servis ukončiť v lehote 30 dní od prijatia tovaru.

REKLAMAČNÉ PODMIENKY

1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Reklamačný poriadok popisuje bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a predávajúcim, firmou PROFIX RD, s.r.o., 032 05 Smrečany

Vybavovanie reklamácií: Ing. Vladislav Rudý, e-mail: rudy@profixrd.sk; tel.č: +421 915 575 289

2. DĹŽKA ZÁRUKY

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, t.j. dňom uvedeným v záručnom liste. Zákonná záručná doba je všeobecne 24 mesiacov…

3. ZÁRUČNÉ PODMIENKY

Kupujúcemu sa odporúča, aby bezprostredne pri dodaní tovaru prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky…

4. SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE

V prípade, že tovar nie je pri prevzatí kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len „rozpor s kúpnou zmluvou“), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve…

5. SPOTREBNÝ MATERIÁL

Záruka sa podľa zákona nevzťahuje na opotrebenie spôsobené obvyklým užívaním veci a nemožno ju tak zamieňať so životnosťou výrobku…

6. ZÁRUČNÝ SERVIS

Na tovar predávaný s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv bezplatný servis. V prípade vady tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto tovar prijatý do servisu a bude opravený alebo vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami. Ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis. Predávajúci sa zaväzuje takýto servis ukončiť v lehote 30 dní od prijatia tovaru.

l

RÝCHLA SPRÁVA PRE NÁS

_____

chcete sa na niečo opýtať ? neváhajte nás kontaktovať

VY VIETE ČO, MY VIEME AKO PROFESIONÁLNE SPÁJAŤ

OTVÁRACIE HODINY
PONDELOK – PIATOK :
8:00 HOD – 16:00 HOD
SOBOTA, NEDEĽA :
ZATVORENÉ 
OBEDŇAJŠIA PRESTÁVKA:
12:30 HOD – 13:00 HOD

Created by

Created by PROFIDIZAJN

Share This

Využívame cookies, aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok.

0
Nákupný košík